Gratis plan for å øke forbrenningen

Gratis plan for å øke forbrenningen

Fredag igjen, og helgen kan brukes til å legge plan for giv for gode rutiner med oppstart mandag!

Teamet i Eat & train har for tiden et felles fortsett; bevege oss og stå mer utenom treningene! Hvorfor?

  • Vi sitter i bilen til og fra jobb, og kjøring av barn til fritidsaktiviteter.
  • Vi sitter hele dagen på jobben , også når vi spiser lunsj.
  • Vi sitter foran TV`en om kvelden, og når vi spiser frokost, middag og kvelds.

Dette går ut over hverdagsforbrenningen vår!

Her har du forslag til dagsplan for hvordan holde blodpumpa i sjakk, og gi den litt ekstra trøkk!

image

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Morgencardio før jobb, og gjerne før frokost. Eller kan du gå til og fra jobb?  20-30 min rask gange er supert. Har du bikkje? Lucky you! I helgene har vi i alle fall tid!
  2. Lunsjtur på 20 minutter for å riste rumpa litt løs fra kontorstolen. De resterende 10 spiser du.
  3. Intrervalltrening – gjerne i trapper! Lett tilgjengelig og treningsstudio ikke nødvendig. Gooood for lår og rumpe også – tungt som få. Gir blodpumpa en real trøkk 🙂
  4. Kan du gå til kjøpesenteret på lørdagen?

Smilet? Det går fra øre til øre på slike dager <3

5860B59D-E7B7-4E8F-A531832E0BA71794-B81C5120-CA64-45E2-84E8FEF56FD22330