Hold vekten i desember del 3!

Hold vekten i desember del 3!

Tren med en gang du våkner og før frokost!

IMG_4397

  • Powerwalk i 60 minutter før frokost
  • 40 min eller mer med en eller annen form for intervaller
  • Tren helkroppsprogram på treningsstudio
  • Sykkeltur
  • Skitur
  • Kjapp fjelltur
  • Sparktur
  • …..

Listen kan du lage selv med dine favorittakiviteter, og alt etter hva som er tilgjengelig rundt deg.

IMG_1050

Det handler om å bare få det gjort før sofakosen og varmen fra peisen tar deg fullstendig. De fleste er litt “treige” om morgenen likevel, og du går glipp av lite så tidlig, og imens de andre sover 🙂 Har du tenåringer i hus vil de ikke merke at du har vært borte en gang – en fordel 😉

Barn synes også ofte det er superspennende å bli vekket litt tidlig, ta på seg varme klær, få på seg hodelykt, og snike seg ut i mørket sammen med en voksen før resten av verden har våknet.

IMG_1086

En Cafe mocca a la Pippi smaker ekstra godt til frokosten etter en slik økt!

En kveldstur i tillegg er heller ikke å forakte. Godt å lufte seg litt fra all “innetiden” på denne tid av året!

IMG_1459

av Evy Therese aka Fitnessfrue