Hva gjør at du ikke lykkes med å ta livsstilen din til et høyere nivå?

Hva gjør at du ikke lykkes med å ta livsstilen din til et høyere nivå?

Er du frustrert over at du aldri lykkes helt med å automatisere trenings og kostholdsvanene dine?

At du tross dine treningsaktive og sunne dager aldri blir helt fornøyd med hvordan du ser ut, i forhold til innsatsen du legger i det?

Da er denne mailen til deg!

Jeg vil du seriøst skal vurdere å ta enda en kikk på kostholdsvanene dine, og hvordan du trener.

Selv om du allerede trener både kondisjon og styrke regelmessig.

Jeg var selv en frustrert treningsmamma for å si det mildt, som både løp fletta av meg og knasket salater med lite attåt.

Med matvarer som gav meg lite langvarig energi, gikk jeg mer enn ofte på en smell av den usunne sorten, eller av enda mer mat som gav meg helt feil påfyll.

Nå er det historie.

Nå hjelper jeg andre treningsglade jenter i alle aldre, slik at de kan få den samme energi-oppvåkningen som jeg fikk. Slik at de får mer en nok kapasitet til å både være mamma, bestemor, yrkesaktiv og ikke minst: til å ta vare på seg selv!

Jeg må ikke glemme kanskje det viktigste; de er super fornøyd med hvordan de ser ut!

Alle kundene som har fulgt opplegget til punkt og prikke har gått inn MANGE cm – ikke minst rundt magen. Uansett utgangspunkt!

Hvordan er det mulig?

Jeg gir dem steg for steg prosessen de må følge for å skape den kroppen og energien som de ønsker.

Stegene er helt mine egne.

Akkurat slik jeg endret min måte og trene og spise på – og fremdeles lever etter fordi det funker som bare rakker`n.

Tidligere gjorde jeg dette bare ved én til én oppfølging.

Nå har jeg organisert og sett det hele opp i en online portal som gjør at MANGE kan kjøre dette sammen samtidig!

En enda større bonus er at det er SÅ mye gøyere å ha en felles gjeng som backer opp, enn å skulle heie opp seg selv hele tiden.

Men jeg må være ærlig med deg:

For realiteten er fremdeles at de fleste som ønsker å løfte treningen sin og kostholdet sitt på et høyere nivå, ikke klarer det. 

Det er 5 ting de fleste av oss gjør feil :

• Vi spiser ikke passelig mengde etter mål.

• Vi trener ikke type trening som gir oss de visuelle resultater vi ønsker.

• Vi har fokus på vekt og ikke cm.

• Vi setter ikke sammen måltid riktig, og tenker nei mat i stedet for mat man må begrense og mat man kan fråtse i.

• Helgen varer for lenge med tanke på snop.

I denne PDF´en : 

Tren deg FIT med intervalltrening .pdf

viser jeg deg en av endringene jeg gjorde på treningsfronten og som gav meg syke resultater.

Hvorfor? Fordi forbrenningen varte utover treningsøkten, samtidig som den tok vare på musklene mine i stedet for «løpe rumpa flat». (Ja, jeg er over gjennomsnittet opptatt av sterk og rund rumpe 😉

Trener du mye intervaller? Fortsett! Om ikke: PRØV!

Pst: sa jeg at det er super trening om du ikke har god tid? 

Hilsen fra en stolt Evy etter gjennomførte intervaller i dag opp Stoltzen i Bergen 🙂

IMG_7982.JPG

PS. Intervalløkter er en gjenganger i mine kurs. Dette er en av 3 sentrale element i min oppskrift til Fit, strong & happy – som alle mine bloggfølgere som Fitnessfrue spurte meg om.

Og heldigvis fikk jeg med god hjelp satt meg ned å lage det hele om til online kurs slik at DU også kan få oppleve denne herlige følelsen av en livsstil i energisk flyt.

I dag sitter jeg er og er super glad over at over 3000 sunne og treningsglade jenter har tatt ett av kursene.

Ønsker deg en fortsatt god søndag og en herlig start på uka!

signatur-normal.jpg