100 timer trening med null resultat!

100 timer trening med null resultat!

Tenk om du hadde brukt over 100 timer på trening, og når du skulle oppsummere hva du har fått ut av det så var det knapt ingenting annet enn gleden der og da.

  • Ikke hadde du fått smalere midje
  • Ikke hadde du fått bedre kondisjon
  • Ikke hadde du gått ned i kg
  • Ikke hadde du fått mer tid til venner
  • Ikke hadde du fått mer energi
  • Ikke hadde du blitt sterkere
  • Ikke hadde du blitt fastere i fisken

……og slik kunne jeg nok ha fortsatt på listen.

Ville du da fortsette å trene? Fortsette med all denne treningen hver uke. Trening som ikke gav deg noe tilbake i form av verdi av noe slag annet enn bedre samvittighet kanskje?

Mange av de som fortvilet tar kontakt med meg om råd sitter med denne opplevelsen.

Svaret ligger oftest i kostholdet, men også i hvordan man trener.
Som min coach sier til meg også når jeg opplever at fremgangen stagnerer: Evy du må gi mer gass på treningen når du først trener!

Så her er min mandagsgave til deg: flere forslag til treningsøkter som du kan kjøre alene eller sammen med ev venninne eller din kjære:

Gi gass på treningen når du først trener!

Alle kan gjøre disse øktene. Du gjør det bare i ditt eget tempo og tar så mange pauser din form tilsier at du må ut fra ditt eget utgangspunkt.

Så la oss starte denne mandagen med å bestemme oss for å gi litt mer gass på treningene våre.

Send meg gjerne en SNAP som viser deg selv i action, og jeg skal heie ! 🙂

Mandagsklem fra Evy Therese aka Fitnessfrue